“szósty zmysł” na stanowisko Analityk E-Commerce

Analityk E-CommerceTeraz możesz stać się Analitykiem E-Commerce, który będzie specjalizować się w analizie konwersji e-sprzedaży i nie tylko.

Zakres obowiązków

Będziesz analizować mikrokonwersje i konwersje e-commerce. Będziesz monitorować statystyki Google Analytics i wyciągać z nich najprzeróżniejsze dane oraz wnioski dla witryny. Za pomocą zestawianych wyników będziesz motywować do działania innych specjalistów.

Sposób pracy

  • Praca zdalna, w kontakcie on-line z klientami za pomocą systemu do telekonferencji, za pomocą narzędzi Google oraz systemu zarządzania zadaniami.
  • Praca raz w tygodniu na 2 godziny czasu (między godz. 10-18) na spotkania on-line z klientami oraz praca we własnym zakresie, w dowolnym czasie.

Oferujemy:

  • praca na umowę o dzieło lub firma-firma
  • elastyczną formę współpracy i godzin pracy

Możesz mieć dowolną inną pracę, możesz pomagać innym klientom – wystarczy, że na początek wygospodarujesz tylko trochę czasu dla nas. Ale ostrzegamy, kiedy poczujesz frajdę w stylu pracy, jaki preferujemy, możesz zapragnąć tylko tak pracować :) Taką możliwość też w przyszłości uwzględniamy.

Bo czy nie fajnie jest wstać rano dopiero wtedy kiedy sam się obudzisz, bez budzika, bez gonienia na autobus, bez popędzania i stresu? Wyobraź sobie, że ze spokojem zjadasz śniadanko. Później idziesz do komputera i sprawdzasz co dziś dobrego przyniesie dzień. Mamy specjalny system zgłoszeń i nie musisz zaglądać do poczty, gdzie możesz łatwo się rozproszyć. Logujesz się na specjalnej stronie, gdzie zadania są już poukładane według ważności i terminów.

Po prostu skupiasz się na pomaganiu innym. Wykonujesz zlecone czynności, które systematycznie należy wdrożyć u każdego nowego klienta. Dzielisz się swoją wiedzą wpisując odpowiedzi na pytania od dotychczasowych klientów. Jeśli trzeba, publikujesz większe opracowania. A jeśli chcesz coś wytłumaczyć, umawiasz się na najbliższą konsultację on-line.

Stale się rozwijasz, bo nieustannie masz kontakt z coraz to innymi przedsięwzięciami, a jednocześnie realizujesz je w podobny sposób, za pomocą tych samych narzędzi, które dla Ciebie przygotowaliśmy. To co robisz jest bowiem częścią dużego projektu wdrożeniowego pozyskiwania klientów z internetu, który współtworzą wszyscy specjaliści naszego Zespołu. Jeśli masz wątpliwości możesz w każdej chwili konsultować się z innymi specjalistami, zarówno z innej, jak i tej samej specjalności co Twoja.

Jeśli lubisz pracować rano, możesz wstać i działać rano. Chcesz w dzień się uczyć, spędzać czas z bliskimi? Możesz pracować wcześniej lub później. Jeśli lubisz siedzieć po nocy, nie ma sprawy, działaj jak Ci pasuje. Chcesz mieć jakiś dzień wolny? Po prostu tylko daj znać. Ułóż sobie idealny dzień i idealny tydzień, a my pomożemy Ci w jego realizacji. Najważniejsze są zdrowie i Twoje relacje z innymi: rodzina, przyjaciele, znajomi. Niech Twoja praca będzie środkiem, a nie celem do szczęścia. To jest dewiza naszego Zespołu.

Jeśli lubisz to co robisz, to nawet nie zauważysz jak szybko minie czas. W zamian oczywiście otrzymasz wynagrodzenie, na które będą składać się wykonane przez Ciebie usługi wdrożeniowe oraz Twój konsulting. W efekcie będziemy Ci płacić za to co lubisz. Wystarczy skoncentrować się na tym co sprawia Ci frajdę, a pieniądze same do Ciebie przyjdą.

Takie jest nasze założenie. Niech każdy robi to, co lubi i robi najlepiej. A tak można robić tylko w zespole.

Wymagania

  • Lubisz liczby
  • Jesteś przekonywujący dla klientów, aby dalej pracowali nad swoimi witrynami.
  • Umiesz zaprezentować swoje wnioski, aby to prowadziło do jakiś zmian na lepsze.
  • Potrafisz robić zestawienia w Excelu lub Arkuszach Google.
  • Umiesz czytać podstawowe dane w Google Analytics.
  • Potrafisz zmotywować innych do działania.
  • Korzystasz z Poczty Gmail i Dysku Google.

Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce.

Dodatkowe atuty (jeśli tego nie znasz, przeszkolimy):

  • Znajomość różnych wtyczek działających w WordPress
  • Połączenie WordPress z autoresponderem (np. tworzenie formularzy, budowanie listy).
  • SEO
  • Copywriting
  • Wydajność działania serwisów

Nastaw się, że przez pierwsze miesiące to będzie Twoje dodatkowe źródło utrzymania. Traktuj to przyszłościowo, stawiając sobie za cel stać się wysokiej klasy specjalistą “Analityk E-Commerce”.

Korzyści jakie odniesiesz

  • Nasycisz swój umysł liczbami, zestawieniami.
  • Będziesz pracować jak detektyw, który będzie analizować i wnisokować.
  • Będziesz mieć ogromną wiedzę na temat tego, co działa, a co nie działa w e-commerce.
  • Będziesz porównywać dziesiątki różnych witryn.

Chcesz rozliczać się od tego, w jaki sposób wpływasz na życie innych, na ich biznesy, sprzedaż, ale i też jakość życia, wolną od trosk, związanych z brakiem umiejętności, które za to Tobie przychodzą z ogromną łatwością? Chcesz też czerpać z umiejętności innych specjalistów? W tym zespole każdy Ci będzie gotów pomóc, bo tylko takich ludzi przyjmujemy.

Nie zgłaszaj się, jeśli musisz od razu dużo zarabiać i ma to być od razu Twoje podstawowe utrzymanie.

Zgłoś się jeśli jesteś gotów i stać Cię na to, aby zainwestować teraz swój czas w zbudowanie zespołu, który będzie dla Ciebie wolnością od pracy na etacie.

Czujesz, że to dla Ciebie? Zgłoś się więc teraz. Czekamy na Ciebie!

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zgłoszenie na stanowisko Analityk e-commerce

Imię

Nazwisko

Telefon

E-mail

Dołącz CV

Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla procesu rekrutacji