Menadżer E-commerce

Teraz możesz stać się Menadżerem E-commerce, czyli promować i zarządzać projektami e-commerce.

Zakres obowiązków

  • E-marketing wdrożeń stron internetowych i rozwiązań e-commerce.
  • Przydzielanie, odbieranie i weryfikacja zadań specjalistów współpracujących z firmą, wykonujących poszczególne elementy wdrożenia projektów e-commerce.
  • Kontakt między klientami, a specjalistami.
  • Rozliczenia comiesięczne ze specjalistami.
  • Rozliczanie klientów.

Sposób pracy

Praca częściowo na miejscu w biurze (Poznań Sołacz/Jeżyce), częściowo zdalna, za pomocą narzędzi Google oraz systemu zarządzania zadaniami. Dostęp do zespołu specjalistów w celu realizacji założonego celu sprzedażowego. Docelowo praca w pełnym wymiarze. Na początku może być to praca dodatkowa. Jeśli się sprawdzisz, to będzie bardzo stablina praca, na wiele lat.

Oferujemy:

  • na początek pracę na umowę o zlecenie, a docelowo na umowę o pracę lub firma-firma
  • elastyczną formę współpracy i godzin pracy

Stale będziesz się rozwijać, bo nieustannie będziesz mieć kontakt z coraz to innymi przedsięwzięciami, a jednocześnie będziesz pomagać je realizować w podobny sposób, za pomocą tych samych narzędzi, które dla Ciebie przygotowaliśmy. To co robisz jest bowiem częścią dużego projektu wdrożeniowego pozyskiwania klientów z internetu, który współtworzą wszyscy specjaliści naszego Zespołu. Jeśli masz wątpliwości, możesz w każdej chwili konsultować się z różnymi specjalistami.

Nasze założenie jest takie, że niech każdy robi to, co lubi i robi to najlepiej. A tak można robić tylko w zespole. Jednak aby zespół dobrze funkcjonował, musi być coś co go zespala i pilnuje aby szedł w tym samym kierunku i w tym samym tempie.

Wymagania

  • Wiedza na temat e-commerce
  • Egzekwowanie zadań zleconych innym osobom i firmom
  • Znajomość Facebooka
  • Znajomość WordPress
  • Podstawowa znajomość HTML
  • Doświadczenie i umiejętność pracy w zespole
  • Korzystanie z Poczty Gmail i Dysku Google.
  • Znajomość dowolnego autorespondera
  • Podstawowe umiejętności copywriterskie
  • Doświadczenie w zarządzaniu terminami zadań
  • Umiejętność radzenia sobie z dużą ilością spraw na raz.

  • Dowiedziona zdolność do osiągnięcia najważniejszych wyników.
  • Praca zdalna w środowisku Google.
  • Umiejętność komunikacji głosowej i tekstowej za pomocą Skype.
  • Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z ludźmi.

Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce.

Dodatkowe atuty (jeśli tego nie znasz, przeszkolimy):

  • Znajomość WooCommerce
  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Obsługa systemu do zarządzania projektami i zadaniami Redmine
  • Posługiwanie się profesjonalnym systemem do telekonferencji.
  • Zarządzanie kursami na platformie e-learningowej (Moodle).

Nastaw się, że przez pierwsze miesiące to będzie Twoje dodatkowe źródło utrzymania. Traktuj to przyszłościowo, stawiając sobie za cel stać się wysokiej klasy specjalistą “Koordynatorem Projektów E-commerce”.

Korzyści jakie odniesiesz

  • Poznasz wszystkie obszary e-commerce. Zdobędziesz wiedzę teoretyczną i praktyczna z zakresu e-handlu.
  • Nauczysz się pracować z dużym zespołem na odległość, koordynować ich pracę.
  • Codziennie będziesz mieć możliwość nauczenia się czegoś nowego.
  • Dostaniesz do współpracy ekspertów w swojej dziedzinie.
  • Będziesz pracować z gotowymi, sprawdzonymi narzędziami do e-marketingu.

Czujesz, że to dla Ciebie? Zgłoś się więc teraz. Czekamy na Ciebie!

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Zgłoszenie na stanowisko Menadżer E-commerce

Imię

Nazwisko

Telefon

E-mail

Dołącz CV

Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, wpisz je poniżej

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla procesu rekrutacji